Oranjeborrel

Ondernemers, medewerkers, verenigingen, vriendengroepen en besturen uit Ruurlo, wij nodigen jullie van harte uit om, na werktijd, om 17.00 uur samen te komen op de Blikmansweide. De Oranjevereniging en de Horeca organiseren al weer voor de 14e keer deze feestelijke borrel. Geniet van een hapje, een drankje, de band Roxx en start de avond in goed gezelschap.

Voor bedrijven en iedereen die alvast in de stemming wil komen organiseren wij  de ‘Oranje bedrijvenborrel’ op de vrijdagmiddag.

• DATUM:    VRIJDAG 13 SEPTEMBER 2024
  • LOCATIE:   FEESTTENT TERREIN “DE BLIKMANSWEIDE”
  • TIJDSTIP:   17.00-20.00 UUR

Dit jaar staat de band ROXX garant voor muziek met passie.

Opgeven

Je kunt jouw organisatie, vereniging opgeven via onderstaande link. Graag ontvangen wij ook een indicatie van hoeveel medewerkers, bestuursleden met je meekomen.

Als je lid van of sponsor van de Oranjevereniging bent kun je hier aangeven hoeveel munten je voor deze middag wilt bestellen tegen een gereduceerd tarief van € 2,75. Op de weide zelf kosten de munten € 3,25.

Informatie over ophalen munten en facturatie:

• De bestelde munten zullen door horeca De Weide aan jou gefactureerd worden als representatiekosten.
  • Deze munten zijn alléén geldig op donderdag avond en vrijdag tot 21.00 uur. Deze kunnen niet worden omgeruild voor de weekend munten, maar zijn volgend jaar wederom geldig en te gebruiken.
  • De munten kunnen op woensdag 11 september tussen 20.00 en 21.00 uur bij de Tapperij worden opgehaald of ze liggen op vrijdagmiddag voor je klaar in de feesttent. De munten dienen ter plekke betaald te worden (contant of pin).

De factuur ontvang je na afloop per mail.